Fürjek, virágok, zöldségek

Madárkás kert

Madárkás kert

Szív küldi szívnek

Kéksajtos rizottó céklás ecetes fürjtojással

2020. február 12. - Madárkás kert

img_20200212_200449_978.jpg

Hozzávalók (4 fő)

  • 30 dkg rizottó rizs

  • 5 dkg kék penészes sajt

  • 1 fej vöröshagyma

  • 10 dkg vaj

  • 0,5 dl száraz fehérbor

  • 1,5 l húsleves alaplé

  • frissen reszelt kemény sajt (parmezán)

  • só és őrölt bors

  • 5-10 db céklás ecetes fürjtojás

Elkészítése

A hagymát apróra vágtam, és a vaj felén üvegesre pirítottam, majd hozzáadtam a rizst, sóval, borssal ízesítettem.

Ezután  fehérborral és a céklás tojás levével felöntöttem úgy hogy éppen csak ellepje azt. Amikor ez elfőtt, fokozatosan hozzáadagoltam az alaplét. Mindig csak annyit hogy a rizst ellepje.

Az utolsó felöntéskor bele raktam az elfelezett tojásokat. Miután ez is elfőtt, és megpuhult a rizs, levettem a tűzről, és belemorzsoltam a kék sajtot és elkevertem benne.

Tálalás előtt a tetejét megszórtam reszelt kemény sajttal.

A bejegyzés trackback címe:

https://madarkaskert.blog.hu/api/trackback/id/tr7415471742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása